۱۰ روش جدید بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۶
نوشته شده توسط : ساحل

۱۰ طریق جدید بازاریابی
همه ما می‌دانیم هنگامی که محصولات جدید وارد بازار می‌شوند، به سادگی مورد استجابت مشتریان قرار نمی‌گیرند. در واقع در دنیای امروز ما با انبوهی از پیام‌های اینترنتی احاطه شده‌ایم که از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به ما مخابره می‌شود. بسیاری از این پیام‌ها در مورد محصولات جدید هستند که ما را از هستی خویش آگاه ساخته و برای خرید ترغیبمان می‌کنند. در ضمن اکثر روش‌های بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۶ متکی بر روش‌های تحلیلی و خلاقانه هستند که مایه افزایش ارزش فعالیت‌های بازاریابی شده‌اند. در ادامه با ۱۰ طریق جدید بازاریابی با رسپیناتک همراه باشید.

جستجو و تجارت الکترونیک نه تنها در گوگل، بلکه در فضای شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک.
10 روش جدید بازاریابی
تصور کنید مشتریان شما بتوانند محصولات تولیدی‌تان را از راه یک برنامه کاربردی در فیس‌بوک سفارش دهند. این برنامه به آنها این امکان را می‌دهد که بدون مراجعه به سایت اصلی شما و هنگام چک کردن پیام‌های فیس‌بوکشان به محصولات باره نیاز خود دسترسی داشته و آنها را سفارش دهند. امکان فوق‌العاده دیگری که در فیس بوک هستی دارد برنامه مسنجر است. در واقع شما می‌توانید به وسیله مسنجر فیس‌بوک به مشتری‌ها دسترسی داشته و اطلاعیه‌های فوری و هر آنچه که آنها بیچارگی دارند را به گوششان برسانید.

اسنپ چت: تبلیغات با تاریخ انقضاء.
10 طریق جدید بازاریابی
اسنپ چت به عنوان برنامه‌ای جدید در دنیای شبکه‌های اجتماعی طوفانی به پا کرد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد لغایت محتوای عکسی و فیلم با سایرین به اشتراک بگذارند. لغایت به امروز شاید کمتر شرکتی از این نرم انگیزه ها به منظور بازاریابی استفاده کرده باشد؛ ولی قطعا در سال ۲۰۱۶ بسیاری از شرکت‌ها برای استفاده از اسنپ چت داوطلب می‌شوند. برتری این برنامه آن است که با فرآوری و به اشتراک‌گذاری ویدئو مایه می‌شود مشتریان بتوانند تجربه‌ای واقعی‌تر از بهره‌گیری فرآورده به دست آورند.

ارتباط با مخاطبان به وسیله فیلم‌های در زمان حال.
از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن به اتفاق افزایش پیدا کرده است، فیلم‌های تبلیغاتی کوتاهی هم هر روزه در حال افزایش می‌باشد. فیلم‌های تبلیغاتی می‌بایستی با دیگر سیاست‌های بازاریابی یکپارچه شده و به همراه یکدیگر عرضه شوند. از آنجایی که امروز تمام برندها از روش‌های یکسانی برای تبلیغات بهره‌گیری می‌کنند، ویدئوها می‌توانند تنوعی ار در این مقوله به وجود بیاورند و در نتیجه مشتریان را به سمت بازارهای محصولات جذب نمایند. دو برنامه کاربردی به نام‌های Meerkat و periscope، در این زمینه پر‌کاربرد هستند.

تبلیغات به وسیله اینستاگرام
10 طریق جدید بازاریابی
یکی از ۱۰ شیوه جدید بازاریابی، تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام مشهور آشنا برای تمام مشتریان و صاحبان کسب و کار می‌باشد. این برنامه کاربردی می‌تواند پرقدرت‌ترین آلت شما جهت بهره‌گیری در دنیای بازاریابی باشد. علاوه بر روش‌های مجانی برای به کارگیری اینستاگرام امروز، روش‌های پولی هم برای تبلیغات در اینستاگرام هستی دارد که توسط صفحه‌های پر مخاطب سپریدن می‌شود. این برنامه کاربردی نه فقط دوست داشتنی کل مشتریان بلکه دوست داشتنی تمام تولید‌کنندگان هم هست. این نرم انگیزه ها قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه کردن ویدئوهای ۳۰ ثانیه‌ای را هم فراهم کرده است.

تبلیغات طبق هر کلیک، نقشی تعیین‌کننده در دنیای آینده بازاریابی اینترنتی.
به منظور شناخته شدن برندتان می‌بایست کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید. یکی از راه‌های هوشمند عمل کردن در این زمینه استفاده از تبلیغات هدفمند است. در دنیای امروز اکثر شرکت‌های موفق تبلیغاتشان را متناسب با مشتری‌ها سفارشی‌سازی می‌کنند و در نتیجه احتمال کلیک خوردن تبلیغات زیاد افزایش می‌یابد. علت این موضوع هم کاملا مشخص است، انگاشت کنید در گذشته تنها یک پیام تبلیغاتی برای انبوهی از مصرف‌کنندگان فرستاده می‌شد و در نتیجه تنها تعداد کمی از آنها مورد پاسخ پیمان می‌گرفت. اما امروز با برگزیدن بازار هدفمند برای تبلیغات برای هر گروه خاصی از مشتریان طبق پیش‌بینی‌های سپریدن شده از علایق آنها، تبلیغات خاصی در نظر گرفته شده و ارسال می‌شود.

تبلیغات Pay-Per-Click، آینده بازاریابی اینترنتی.
10 شیوه جدید بازاریابی
تبلیغات Pay-Per-Click، به این معناست که بازاریابان با کلیک هر مشتری داده‌های مربوط به آن مشتری را استخراج نمایند و سپس این اطلاعات را تحلیل کرده و برای هر مشتری دقیقا مطابق با علایق و خواسته‌هایش تبلیغات کنند. قبل از این ما در مورد تبلیغات گروهی گفتگو کردیم، اما مقصودمان در این مطلب ارائه تبلیغات انفرادی است به صورتی که برای هر مشتری به صورت جداگانه تبلیغات اختصاصی ارسال شود.

ادغام دست موزه بازاریابی اینترنتی با سبک حیات سالم.
با هستی پیشرفت روز‌افزون ابزارهای دیجیتالی، امروزه افراد به پیگیری سبک‌های حیات تندرست هستند و سعی می‌کنند خودسالاری خویش را در این گویه افزایش دهند. به صورتی که پیش‌بینی می‌شود بعدها هم از افزار دیجیتال مارکتینگ به منظور درمان سبک زندگی سالم خویش اغلب بهره‌گیری نمایند.

بازاریابان اینترنتی می‌توانند از این فرصت استفاده نمایند و از روش‌های بر پایه حیات سالم برای تبلیغات خود استفاده کنند لغایت به امروز بعضی از برندهای معتبر از این فرصت استفاده کرده‌اند و برآیند اینکه امتیازاتی عاید آنها شده است. اپل طی مشارکت با شرکت نایک نوعی برنامه کاربردی را گسترش دیتا است. این برنامه HealthKit نام دارد و کاربران می‌توانند برنامه‌های روزانه خود را در این برنامه وارد کرده و آنرا تعقیب نمایند. بسیاری ایده‌های دیگر هم در این گویه وجود خواهد داشت که می‌تواند کارایی به‌سزایی در شناخته شدن کسب و کار شما داشته باشد.

یکی سایر از ۱۰ روش جدید بازاریابی این است که فرمان دهید مشتریان بازاریاب شما باشند.
حتما برای شما هم پیش آمده که اثناء رایزنی برای خرید محصولی،شرکت آوش تکرهنمود دوستانتان برای شما از تمامی موارد مهم‌تر و قابل اعتماد‌تر بوده است. از آنجایی که شما شناخت کافی از رفقا خود دارید پیشنهاد‌های آنها برای شما مقبول واقع خواهد شد. حال امروزه بازاریابان از این سوژه به نکویی باخبرند و کوشش می‌کنند از نظرات دیگران برای ترغیب شما به خرید کاربرد نمایند. به راستی امروز موج جدیدی از کامنت‌های کاربران در مسیر است که user generated content خوانده می‌شود. این گونه کامنت‌ها با کامنت‌های سایر متفاوت هستند و نوعی محتوای با ارزش برای صاحبان صنایع مسحوب می‌شوند.

مایکروسافت در سنه ۲۰۱۴ این روش را اجرا کرد و کامیابی بزرگی هم نصیبش شد. در این پروژه شرکت مایکروسافت از مشتریانی که گوشی Microsoft Lumia را کاربرد کرده بودند آهنگ الی کلیپ‌هایی کوتاهی از نحو به کارگیری این گوشی را منتشر سازند. تصور کنید سایر مشتریان مایکروسافت هم‌سن‌ و‌ سال‌های خویش را در حین به کارگیری گوشی تماشا کرده و برآیند اینکه آنها به این فرآورده علاقه‌مند می‌شدند.

به کارگیری کانال‌های omni
شاید شما با شنیدن اسم کانال‌های omni، کمی شگفت زده شده باشید. اگر این واژه را در گوگل هم سرچ نمایید، پاسخ‌های متفاوتی گرفتن خواهید کرد، حال ما تعریف SearhcCIO را از این کلمه برای شما ذکر می‌کنیم. این واژه به معنای این است که مشتری از چند کانال به شما و محصولاتتان دسترسی داشته باشد. هدف از چند کاناله، راه‌های دسترسی مشتری به شماست که می‌تواند از طرق، تلفن همراه، فروشگاه‌های آنلاین، پی سی، تلفن و یا حتی به چهره فیزیکی و در فروشگاه باشد.
مزیت استفاده از روش‌های چند کاناله این است که می‌توانید از اطلاعات ثبت شده در وب سایتتان در مورد مشتریان برای بازاریابی‌های حضوری کاربرد نمایید. به طور نمونه کمپانی دیزنی از این کانال‌ها به صورت زیاد خلاقانه کاربرد کرده است.

هنگامی که کسان وارد محوطه پارک می‌شوند تمام جاذبه ها به به اتفاق توضیحاتی ناچیز و فضا آنها برای بازدیدکنندگان ارسال می‌شود. در مراحل بعدی هم در هر شرایطی راهنمایی‌های لازم به چهره الکترونیکی و از طریق تلفن همراه در کمر بستن افراد پیمان خواهد گرفت. در کنار همگی این موارد بروشورها و کتابچه‌هایی که به صورت فیزیکی در برگزیدن بازدید‌کنندگان قرار خواهد گرفت لغایت بتوانند به راحتی برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند. از کوچک‌ترین جزییات پارک لغایت مکان هتل‌ها و رستوارن‌ها هم باخبر شوند.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: